Tilaus- ja käyttöehdot

1. Määritelmät 

Kauppias = Oman elämäsi Superstara® (Taru Media Oy – y-tunnus: 2953412-9)

Asiakas = Yritys tai yksityishenkilö, joka on ostanut Oman elämäsi Superstara® -verkkokaupasta digitaalisen palvelun tai tuotteen.

Palvelu = Palvelulla tarkoitetaan Oman elämäsi Superstara® – toteuta ammatilliset unelmasi -verkkokurssia tai muuta kurssia.

Tuote = Tuotteella tarkoitetaan digitaalista tuotetta, joka on muu kuin verkkokurssi, eli esimerkiksi elektroninen kirja tai opas.

2. Sopimuksen syntyminen

Asiakas hyväksyy nämä tilaus- ja käyttöehdot tilaamalla digitaalisen palvelun tai digitaalisen tuotteen kauppiaalta. Sopimus syntyy, kun asiakas maksaa tilauksen Bambora PayForm -maksunvälittäjän kautta ja saa tämän jälkeen itselleen tunnukset digitaalisen palvelun käyttöä varten tai digitaalisen tuotteen latauslinkin sähköpostiinsa.

3. Tilaaminen

Tilattavat tuotteet valitaan sivustolla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.

4. Hinnoittelu

Oman elämäsi Superstara®-verkkokauppa myy digitaalisia tuotteita. Pidätämme oikeuden hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat on ilmoitettu ilman arvonlisäveroa (24%). Sekä veroton hinta että arvonlisävero peritään asiakkaalta tilauksen yhteydessä.

5. Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Bambora PayForm (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Bamboran verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Bambora tai Paybyway Oy. Bambora välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja kauppiaan välille. Kauppiaan vastuulla ovat kaikki tilatun tuotteen tai palvelun toimittamiseen liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Bamborasta tästä.

5.1. Maksutavat

Bambora Payform -palvelun kautta voit maksaa ostoksesi verkkopankkitunnuksilla, kortilla, mobiililompakolla ja laskulla. Jousto-laskussa on myös osamaksumahdollisuus.

5.1.1 Kortti- ja verkkopankkimaksu

PayForm-palvelun kautta voit maksaa seuraavilla maksukorteilla tai pankkien verkkopankkitunnuksilla:

Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit.

5.1.2 MobilePay

Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

5.1.3 Pivo

Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla.

5.1.4 Jousto-lasku ja osamaksu

Kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta tästä.

Bambora PayForm -maksupalvelun yhteystiedot

Bambora PayForm, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: payform@bambora.com
Puhelin: 09 315 82 555 (arkisin klo 9-17)
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

6. Palvelujen tai tuotteiden toimitus

Oman elämäsi Superstara® -verkkokaupassa myytävät tuotteet ovat digitaalisia. Verkkokurssin ostaja saa tunnukset kurssialustalle heti tehtyään tilauksen. Kurssimateriaali ilmestyy alustalle ennen tilausta kerrotun aikataulun mukaan. Mikäli ostettu tuote on jokin muu kuin verkkokurssi, saa toimitetaan se tilaajalle automaattisesti sähköpostiin.

7. Palvelun voimassaoloaika

Asiakkaalla on pääsy tilaamansa palveluiden materiaaleihin vähintään vuoden ajan. Kauppias voi pidentää palvelun voimassaoloaikaa ilman erillistä ilmoitusta.

8. Tunnistautuminen palveluun ja tunnistautumistiedot

Palveluiden käyttö edellyttää tunnistautumista verkkokurssialustalle käyttäjätunnuksella ja salasanalla. Käyttäjätunnukset ovat henkilökohtaiset eikä niitä saa luovuttaa kolmansille osapuolille.

Kauppias luo käyttäjätunnuksen ja salasanan asiakkaalle automaattisesti palvelun tilaamisen yhteydessä. Asiakas saa käyttäjätunnukset ja salasanan sähköpostiinsa ja voi myöhemmin kirjautua alustalle ja vaihtaa salasanan haluamakseen.

Palvelusopimuksen päätyttyä myös asiakkaan tunnusten käyttöoikeus päättyy ellei erikseen ole muuta sovittu.

9. Palvelun tuottaminen ja käyttö

9.1 Palvelun tuottaminen

Kauppias tuottaa palvelun digitaalisesti. Kauppiaalla on oikeus tehdä muutoksia palvelun sisältöön, tekniikkaan tai käyttökokemukseen. Jos muutos vaikuttaa asiakkaaseen, kauppias pyrkii ilmoittamaan muutoksista kohtuullisessa ajassa etukäteen.

9.2 Asiakkaan käyttöoikeus palvelun materiaaleihin

Palvelu sisältää immateriaalioikeuksilla suojattua aineistoa. Aineiston omistus- ja immateriaalioikeudet kuuluvat kauppiaalle. Asiakkaalla ei ole oikeutta julkaista, kopioida, levuttää tai muutoin saattaa kolmansien osapuolien nähtäville palveluun kuuluvaa aineistoa. Tähän voidaan tehdä poikkeus ainoastaan palveluntarjoajan kirjallisella luvalla. Palvelun kautta saatu materiaali on tarkoitettu ainoastaan asiakkaan henkilökohtaiseen käyttöön.

9.3 Asiakkaan laitteet, ohjelmistot ja yhteydet

Palvelun käyttämiseksi asiakas tarvii soveltuvan laitteen, ohjelmiston ja yhteyden (esimerkiksi internet-yhteyden). Nämä eivät kuulu palveluun. Asiakas vastaa itse laitteiden, ohjelmistojen ja yhteyksien hankkimisesta, toimintakunnosta ja soveltuvuudesta palvelun käyttöön. Asiakas ei saa käyttää laitteita, jotka häiritsevät palvelun toimintaa.

10. Palvelun ylläpito, mahdolliset virheet ja tilapäiset keskeytykset

Kauppias huolehtii parhaalla mahdollisella tavalla palvelun toimivuudesta. Mikäli palvelussa ilmenee virheitä, kauppias pyrkii korjaamaan ne kohtuullisessa ajassa.

Kauppias voi tilapäisesti keskeyttää palvelun tai sen osan perustellusta syystä. Keskeytykset pyritään pitämään mahdollisimman lyhyinä ja kauppias pyrkii varmistamaan, että keskeytyksistä aiheutuu asiakkaalle mahdollisimman vähän haittaa. Keskeytyksistä tiedotetaan asiakkaalle etukäteen, mikäli se on mahdollista.

11. Palautukset ja reklamaatiot

Verkkokaupan asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän oikeus peruuttaa tilaus. Jos digitaalisen tuotteen toimittaminen on ehditty aloittaa, kuluttajalla ei kuitenkaan ole oikeutta peruuttaa kyseisen tuotteen ostoa, ellei palautusmahdollisuudesta ole erikseen mainittu poikkeusta tuotteen myynnin yhteydessä. Lisätietoa löydät kilpailu- ja kuluttajaviraston sivuilta.

Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista.

Palautuspyynnöt ja reklamaatiot tulee ilmoittaa viipymätä taru@omanelamasisuperstara.fi.

12. Vastuuvapauslauseke

Kauppias ei ole vastuussa myymiensä digitaalisten tuotteiden käytöstä aiheutuvista kuluista, tulonmenetyksestä tai muista toimenpiteistä, joita asiakas voi kohdata. Digitaalisten tuotteiden ja palvelujen sisältämät tiedot antavat jokaiselle yhtälaiset valmiudet saada aikaan luvattuja tuloksia. Lopputulos riippuu kuitenkin yksilöstä, hänen omasta toiminnastaan, tehokkuudestaan ja motivaatiostaan.