Case Study: Henkilöbrändi esiin mediassa – Näin Instagram Kasvuvalmentaja Satu Gülle onnistui

Satu Gulle Duunitori
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest

Kannattaako oma henkilöbrändi ja henkilöbrändin rakentaminen tuoda esille myös perinteisessä mediassa? Ehdottomasti – tässä artikkelissa valmennukseeni osallistunut Satu Gülle jakaa oman kokemuksensa aiheesta.

 

Satu Gülle on orgaanisen Instagram-kasvun guru, joka auttaa asiakkaitaan tekemään Instagramista tehokkaan markkinointi- ja myyntikanavan ilman haitallisia ja tehottomia kasvukeinoja. Tässä kirjoituksessa hän jakaa oman kokemuksensa Mediaklinikka-valmennuksesta.

 

Satun tavoitteena oli kasvattaa yrityksensä tunnettuutta ja saada oma henkilöbrändi esiin isoissa medioissa, jonka vuoksi hän lähti mukaan valmennukseen. Satu ja hänen henkilöbrändinsä tunnetaan jo hyvin Instagramissa ja muualla sosiaalisessa mediassa – Instagramin kautta Satu saa useimmat asiakkaansa.

 

– Lähdin mukaan valmennukseen, sillä tavoitteenani on saada lisää tunnettuutta yritykselleni ja toiminnalleni. Minulla oli myös vahva usko siihen, että Taru osaisi auttaa minua saamaan nimeäni isoissa medioissa esille.

 

Lataa medianäkyvyys-opas

 

Henkilöbrändi esiin mediassa

 

Asetimme yhteistyöllemme tavoitteeksi, että Satu oppisi pitchaamaan oman juttuideansa ja tarinansa medioille ja tietäisi, kuinka tehdä niin myös jatkossa. Lisäksi tavoitteena oli tietysti myös saada juttu läpi mediassa, joka tavoittaisi Satun kohderyhmää ja auttaisi rakentamaan henkilöbrändiä sosiaalisen median lisäksi myös perinteisissä medioissa.

 

– Se tavoite täyttyi kirkkaasti – valmennus ylitti odotukseni täysin! Taru auttoi minua kädestä pitäen oikean kulman löytämisessä, juttuidean ja mediapitchauksen hiomisessa, sekä oikeiden kontaktien löytämisessä.

 

Hyödyllisimmäksi Satu koki konkreettiset ohjeet ja se, että prosessi käytiin läpi “kädestä pitäen”

 

– Valmennuksen sisältö ja tapa lähestyä asiaa oli aivan uudenlainen ja erilainen positiivisella tavalla. Sain valmennuksesta todella konkreettiset ohjeet toimivan pitchauksen rakentamiseen ja siihen, mitä pitchaukseen on tärkeää sisällyttää ja kuinka hakea uudenlaista näkökulmaa juttuideaan.

 

Satu Gülle

 

Satu onnistui parissa viikossa buukkaamaan haastattelun miljoonia käyntejä tavoittavassa mediassa 

 

Loimme Satun kanssa juttukonseptit, joita hän lähtisi tarjoamaan medioille. Lisäksi rakensimme mediapitchauksen rungon, jonka jälkeen Satu lähestyi medioita ja toimittajia suunnitelman mukaisesti. Se tuotti tuloksia nopeasti.

 

– Tarun tapa todistettiin nopeasti toimivaksi, sillä pari viikkoa yhteistyömme aloituksesta sain buukattua haastattelun kohderyhmääni tavoittavaan Suomen suurimpaan työelämämedia Duunitoriin, joka tavoittaa yli 3,5 miljoonaa käyntiä kuukausittain ja jolla on yli 650 000 seuraajaa sosiaalisen median kanavissaan.

 

Lue Satun haastattelu klikkaamalla tästä!

 

Koska Satu sai tuloksia niin nopeasti, hän ei ehtinyt edes pitchata ja lähestyä kaikkia niitä medioita, joita suunnittelimme.

 

– Odotan innolla mitä muuta tästä kehkeytyy! Mahtavaa on myös se, että nyt minulla on kädessäni avaimet medianäkyvyyteen myös jatkossa.

 

Millaisia terveisiä lähettäisit muille yrittäjille ja yrityksille, jotka haluavat kasvattaa tunnettuuttaan ja rakentaa henkilöbrändiään ansaitun medianäkyvyyden avulla?

 

– Jos olet yrittäjä tai sinulla on yritys, etkä omaa valmiiksi suurta mediajulkisuutta tai pitkäaikaisia mediasuhteita, ja haluat ottaa medianäkyvyyden, mediasuhteet ja oman tunnettuuden kasvun mediassa omiin käsiisi ilman suurta PR-budjettia ja jatkuvaa riippuvuutta ulkopuolisesta viestintäavusta, Tarun osaaminen on ainoa vaihtoehto! Taru osaa työnsä ja minulla on täysi luotto siihen, että hän pystyy auttamaan sinuakin! 5/5.

 

Lataa medianäkyvyys-opas

 

Jos haluat apua mediaviestinnässä ja medianäkyvyyden saamisessa bookkaa puhelu kanssani, niin katsotaan kuinka voin olla avuksi!

 

top

categories

Henkilöbrändäys

Lisää lyhyt kuvaus kategorian sisällöstä tähän.

Henkilöbrändäys

Lisää lyhyt kuvaus kategorian sisällöstä tähän.

Henkilöbrändäys

Lisää lyhyt kuvaus kategorian sisällöstä tähän.

Henkilöbrändäys

Lisää lyhyt kuvaus kategorian sisällöstä tähän.

Henkilöbrändäys

Lisää lyhyt kuvaus kategorian sisällöstä tähän.

Jatka lukemista

valitse

kategoria

Henkilöbrändäys

Lisää lyhyt kuvaus kategorian sisällöstä tähän.

Henkilöbrändäys

Lisää lyhyt kuvaus kategorian sisällöstä tähän.

Henkilöbrändäys

Lisää lyhyt kuvaus kategorian sisällöstä tähän.

Henkilöbrändäys

Lisää lyhyt kuvaus kategorian sisällöstä tähän.

Ilmoittaudu mukaan yrittäjille, asiantuntijoille ja freelancereille suunnattuun maksuttomaan koulutukseen keskiviikkona 2.2.2022 klo 18:00 – Median Superstaraksi ilman pr-budjettia!

Hyväksy